Ak chcete robiť neuveriteľné veci, musíte mať neuveriteľné sny. (John Eliot)

piatok 24. augusta 2012

Garmin Triatlon Žilina


Teplota vzduchu: odhadujem 28°C
Teplota vody: 21°C
Pocity: hlavne dobehnúť, veď nemám nič natrénované

Po vynechaní skoro celej sezóny, som vo štvrtok konečne docestovala domov. Cesta bola síce náročná: kufor, ruksak1, ruksak2, taška, bike, prilba, tretry. Aspoň sa zo mňa mali Nemci trochu srandu :D Náročných 6 týždňov v Bayerne mám za sebou a konečne sa  môžem opäť venovať tomu čo mám naozaj rada. Času tam bolo naozaj málo, takže som prevažne len behala a zriedkavo plávala a bikovala. K tomu som dostala ešte aj 2 defekty, rozpadli sa mi tretry a nemohla som nájsť cyklistický obchod. Smiešne je, že na rozbitých slovenských a poľských cestách defekt nedostanem, ale na krásnych a rovných nemeckých dokonca 2:D
No ale nič to, poďme už ku Garmin triatlonu, ktorý sa konal len nedávno 18.8.
Ráno nás zobudilo krásne hmlisté počasie. Hádam to tak nebude po celý deň, hovorila som si. Našťastie sa rýchlo vyjasnilo a kým sme prišli s tatkom a Jurom do Žiliny, už nám krásne svietilo slniečko. Tam nás čakal bráška Martin, ktorý sa rozhodol pre svoju triatlonovú premiéru práve tu. Nahovoril ho na to jeho plavecký tréner a ja som bola rada, že mám parťáka. Stretla som sa s Andrejom, ktorého som naozaj dlho nevidela. Potešilo ma to. Tešila som sa aj na Veroniku, ale ona štartovala až neskôr, takže sme sa nejak minuli.
12:00 štart juniorov a junioriek: všetci v neoprénoch, len asi 2 odvážlivci (ja a ešte nejaká baba) bez. Bála som sa toho vyzliekania. Odštarované a nás čakalo len 1 kolo, za to poriadne dlhé kolo vo vodnom diele v Žiline. Ach jaj, plávanie bolo naozaj katastrofa. Všetky baby v neoprénocj si to prášili ako divé a dobiehali ma dokonca aj muži, čo štartovali 5min za nami. Konečne vychádzam z vody a hor sa na bike. Ten som si naozaj užila. Chytila som sa 2 báb, ktoré sa vpredu striedali a ja som sa asi trošku zviezla. Ťahať by som asi naozaj nevládala. Pomaličky naberáme ďalších a ďalšich a ide sa nám parádne. Dokonca sa dostávam aj na špicu a musím ťahať skupinu. Naozaj zaujímavý pocit :D Po 34 minútach vystúpame posledný kopček a nasleduje už len bonbónik: 5km beh. Ešte asi nikdy som si na pretekoch beh tak neužila ako teraz. Neviem prečo, ale bolo to naozaj úžasné. Krom za krokom som cítila viac a viac sily. Možno to bolo aj tým gélom, čo som si dala na biku. Posledné kolo som ešte zrýchlila a ukončila som to šprintom do cieľa. Bol to naozaj skvelý pocit, predbiehať zadychčaných mužov, ktorý už len tak tak dobiehajú. Štartovali síce až po nás, ale aj tak.
Celkový dojem: paráda, umiestnenie síce nič moc, ale celkové zlepšenie. Dôležité je, že som si to naozaj užila J





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára